Activació OFFICE 365 per a docents

Durant aquests dies s’està activant els serveis de Microsoft 365 per al personal docent de Catalunya, inclosos els docents de religió.

Microsoft 365 proporciona eines en línia orientades a la comunicació i la col·laboració, que permeten emmagatzemar documentació i material de treball, col·laborar de manera segura i tenir la informació organitzada i fàcilment accessible des de qualsevol dispositiu.

Inicialment s’han activat les següents eines:

  • OneDrive,
  • Ofimàtica Web (Word, Excel i PowerPoint),
  • OneNote,
  • Forms,
  • Visio.

Per accedir als servei, un cop hagueu rebut el correu de disponibilitat del servei, ho heu de fer de la següent manera:

Adreça d’accés al servei: www.office.com

Usuari: qualsevol de les opcions següents:

  • usuari XTEC seguit de “@edu.gencat.cat”.
  • usuari XTEC@xtec.cat

Contrasenya: mateixa contrasenya per accedir a GICAR-Atri.

És important tenir en compte que per motius de seguretat serà obligatori configurar, en primer lloc, el sistema d’autentificació multifactor (MFA).​

Consulteu aquesta video-guia per tal de poder-ho fer:

Si us és més còmode podeu consultar, també, aquesta presentació:

guia-cas-us-col.laboracio-docents

 

Recordeu que, com sempre, estem al vostre costat per ajudar-vos si teniu qualsevol dubte o problema en l’activació o configuració d’aquest nou servei.